Bagaimana Untuk Mencipta Produk PLR Anda Sendiri?

Dalam dunia perniagaan sebenar syarikat membeli bahan mentah, campurkan dengan bahan lain dan mencipta produk yang baru yang mereka jual kepada para pengguna.

Dalam dunia perniagaan ruang siber, anda membeli bahan mentah (plr), mencampurkannya dan mencipta produk baru yang dijual kepada para pengguna.

Dalam dunia perniagaan diluar sana, bahan mentah dibeli dan digunakan dalam cara yang tepat pada masanya. Peniaga tidak membiarkan bahan mentah duduk dirak-rak didalam gudang hanya mengumpul habuk dan hilang kekuatannya.

Walau bagaimanapun, kadang-kadang dalam dunia perniagaan internet, bahan-bahan mentah
( artikel PLR, E-book, laporan, dll) yang dibeli dan kemudian duduk di satu sudut di belakang pemacu keras dan hanya mengumpul habuk dan kehilangan kerevelan mereka.


Pernahkah anda mendengar pepatah lama, 'Use it or Lose it'? Ini pepatah lama penuh kebijaksanaan dalam banyak perkara tetapi ia paling pasti tidak digunakan kepada PLR.

Maklumat adalah bendalir.


Ia berubah dengan cepat dan dalam lebuhraya super maklumat, perubahan yang berlaku sangat cepat. Apabila bahan PLR dibeli, ia perlu digunakan dan ia perlu digunakan secepat mungkin sebelum maklumat menjadi usang atau diganti dengan maklumat yang lebih baik dan yang lebih baru.

Use it or lose it.

Mari kita lihat apa yang boleh anda lakukan apabila anda telah membeli bahan PLR. Mungkin anda telah membeli E-book yang 20 muka surat panjang.


Terdapat satu perkataan yang anda mesti ingat dalam fikiran anda pada setiap masa ketika anda
melalui proses mencipta produk PLR peribadi anda sendiri dan satu perkataan yang penting ialah 'keunikan'.
Ingat bahawa 349 orang lain atau lebih telah membeli PLR yang serupa yang telah anda beli. Kebanyakan orang-orang ini tidak akan atau tidak tahu bagaimana untuk mencipta produk PLR yang boleh ditawarkan untuk dijual menggunakan label private label E-book ini.


Kebanyakan mereka hanya akan dipostkan di laman web dengan hanya membuat perubahan kecil atau
memberikan kepada subscriber mereka. Anda boleh melakukan lebih baik. Anda sebenarnya boleh membuat banyak wang jika anda memegang pemikiran 'keunikan' dalam kepala anda sebagai anda mengikuti langkah-langkah ini:


1.Tukar tajuk E-book. Anda mempunyai hak untuk menyunting jadi, gunakannya. Perubahan tajuk ini adalah amat penting dan ia perlu dilakukan dengan keunikan dalam fikiran. Ia juga perlu dilakukan dengan kredibiliti dan pengiktirafan nama dalam fikiran. Menukar tajuk seperti, 'Teknik Mudah Tulis Artikel Cara Mamat '. Gunakan nama anda sendiri dalam tajuk. Ini adalah salah satu yang terbaik, terpantas dan termurah cara untuk mendapat kredibiliti dan pengiktirafan nama dan gelaran, yang paling pasti adalah unik.


2.Perubahan seterusnya adalah ecover. E-book mungkin tidak disertakan dengan ecover. Ia kemungkinan besar tidak tetapi tidak mengapa. Anda perlu untuk mewujudkan ecover unik anda sendiri atau upah orang lain melakukannya untuk anda. Terdapat banyak software ecover boleh didapati di internet. Ia adalah agak murah dan anda malah boleh mencari software percuma. Ecover ini perlu menjadi unik milik anda sendiri.
Anda mungkin mempunyai skim warna tertentu di laman web anda atau anda mempunyai logo. Menggunakan mereka serta nama anda sendiri dalam tajuk dan mewujudkan satu ecover yang unik yang akan menjadi seperti lain dari yang lain.

3. Buat perubahan kepada teks. Perubahan ini tidak perlu meluas tetapi mereka tidak perlu seperti asal. Ingat bahawa bukan anda sahaja yang membeli E-book ini, jadi anda perlu menukarnya. Membuat perubahan boleh menjadi semudah menekan F7 untuk Microsoft Words dan menggantikan satu perkataan yang sinonim atau menambah beberapa kepakaran anda sendiri untuk buku ini. Bab boleh disusun atau reordered. Anda boleh menambah beberapa kata kunci kepada kerja. Anda boleh menambah link affiliate anda jika anda suka. Perubahan tidak bermakna menulis semula sepenuhnya.

Anda kini mempunyai produk anda sendiri yang anda telah dibuat dengan menggunakan bahan PLR.  Anda boleh menjualnya. Anda boleh membuat duit menjualnya. Anda boleh menjual dan memberi Master Resell Rights kerana ia kini produk anda.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.