Adakah Buat Duit Dengan PLR Sesuai Untuk Anda?

Adakah anda newbie dalam IM atau seorang yang telah berada dalam industri ni agak lama dan masih lagi belum buat duit yang sepatutnya anda dapat dari bisnes ini. Adakah anda biasa dengan produk PLR? Jika anda belum lagi menggunakan produk PLR, anda sepatutnya menggunakannya sekarang. Anda sebenarnya telah melepaskan peluang buat duit dengan tidak mengambil kesempatan keatas produk PLR.

Anda mungkin memiliki banyak produk PLR yang terletak disudut berabuk dalam hard disk komputer anda. Inilah masanya untuk mengeluarkannya, buang habuknya dan jadikannya bahan untuk mesin duit anda.
Jika anda baru dalam Internet Marketer, sepertinya anda perlukan 48jam sehari kerana terlalu banyak perkara yang harus anda lakukan untuk membuat bisnes anda dilancarkan. Jika anda Internet Marketer yang sudah lama, anda sepatutnya lebih sibuk lagi.
Tentu anda sudah tak punya masa dan tenaga untuk membuat produk digital anda sendiri, betul tak? Untuk memiliki digital produk yang dicipta untuk anda adalah satu yang mahal. Ghost writer (yang bagus) upahnya mahal. Satu artikel yang baik adalah berharga antara RM10 - RM30 dan keseluruhan ebook boleh menjadi beratus ringgit. Cuba fikirkan PLR.
Anda boleh subscribe untuk ahli di web PLR dan boleh akses ke semua produk PLR yang anda perlukan tanpa perlu mengeluarkan duit yang banyak berbanding dengan anda membayar untuk orang menciptakan produk untuk anda. Tapi anda harus sedar, artikel, ebook PLR yang anda download yang ianya belum sedia untuk diguna. 
Kecualilah anda mahu meletakkannya dalam newsletter, anda harus samada menulis semula dan memindanya sendiri atau meminta orang lain untuk melakukannya. Walaubagaimanapun, menulis semula upahnya separuh dari menulis sepenuhnya.
Ada beberapa perkara yang anda harus lakukan dalam proses menjadikannya bahan bernilai tinggi:
  • Pertama-Tajuk harus ditukar. Anda tentunya mahu supaya tajuk ada kaitan dengan keyword yang anda sasarkan.
  • Kedua- Anda perlu masukkan keyword anda sendiri ke dalam artikel, ebook atau lapuran yang anda download dan anda harus mengubah perkataan yang bersesuaian supaya anda boleh katakan yang ini adalah hasil tulisan anda.

2 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. ya betul tu,saya juga mencadangkan buat Newbie untuk menggunakan produk PLR untuk memulakan perniagaan mereka di internet. Saya sendiri menggunakan produk PLR pada awal dulu. Bukan apa, mudah sangat-sangat, dalam masa 24 Jam sahaja, dah ada produk sendiri.. :)

    www.PakejPLR.com

    BalasPadam

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.